fbpx

Varaa huone

Vastaanotto p. (02) 628 5300 ⋅ Myynti p. 044 401 5666

Suosikkisi

Pyydä tarjous
Lähetä sähköpostiin

Yhteydenottolomake

Stand-Up 26.11.2021 – Antti Haapala & Bilebändi Komia

favorite_border
26.11.
Virkistyshotelli Yyteri
Kerro kaverille
Antti Haapalan Stand Up Show sekä Bilebändi Komia Virkistyshotelli Yyterissä perjantaina 26.11.2021.
Keikka alkaa n. kello 21:30
Liput alk. 70€/hlö
Liput suoraan Virkistyshotellilta!
(myynti@virkistyshotelli.fi)
Vuodesta 2011 stand uppia tehnyt Antti Haapala on positiivista energiaa hehkuva koomikko, jonka uran nousukiito on ollut vähintään yhtä nopea kuin Antin ajatuksenjuoksu. Elämän karismalla varustettu Antti onkin tuttu näky Suomen stand up -klubeilla, festivaaleilla, sekä yritysten juhlatilaisuuksissa.
Komiikassaan Antti yhdistää aimo annoksen nerokkuutta yksinkertaisiin asioihin tavalla, joka saa totisimmankin suupielet kääntymään ylöspäin. Yksinkertaisuus kumpuaa miehestä itsestään, mutta nerokkuuden lähdettä ei ole pystytty paikallistamaan. Antin keikat ovat energiatasoltaan huippuluokkaa, joten tämä vesseli toimii parhaiten paikanpäällä nautittuna.
Ilta jatkuu Bilebändi Komian tahdissa, jonka kattava biisivalikoima ja energinen lavashow ovat juuri omiaan Stand UP illan päätteeksi. Kokemusta tällä porukalla on useamman vuoden takaa ja aktiivinen keikkailu on hionut lavashown mukaansatempaavaksi kokonaisuudeksi. Yhtyeen repertuaariin kuuluvat niin klassikot, 80-90 -luvun hitit kuin vanhat ja uudetkin bilebiisit. Bileorkesteri Komian monipuolisuutta ei voi edes sanoin kuvailla. Täältä lähtee ihan kaikki!
HINNAT!:
Pikkujouluinen buffet + Antti Haapala + Bilebändi Komia = 70€/hlö
Pikkujouluinen buffet + Antti Haapala + Bilebändi Komia + Majoitus (2hh) = 135€/hlö/2hh
Varaa paikkasi ja lisäpalvelut lippuineen suoraan myynnistämme sähköpostitse:
myynti@virkistyshotelli.fi
HUOMIOITHAN:
Lippuja tarjolla vain rajattu määrä!

TIEDOTE!

Jos voimassa olevat ravintolarajoitukset ovat voimassa Satakunnassa keikkailtana, niin tapahtuman toteutumisen mahdollistamisen vuoksi joudumme ottamaan käyttöön koronapassin.

Näin saat koronapassin ja käytät sitä:

  1. Saat oman koronapassin Omakanta-palvelusta (kanta.fi). Voit tulostaa koronapassin tai ottaa siitä kuvakaappauksen.
  2. Jos käytössäsi ei ole sähköistä tunnistautumista tai laitetta, jolla pääset Omakantaan, voit hakea passin terveydenhuollosta.
  3. Koronapassin QR-koodi luetaan mobiilisovelluksella. Lukija ei kerää tai tallenna todistusten tietoja.
  4. Henkilöllisyystodistus on hyvä olla mukana, jotta koronapassin tarkastaja voi varmistaa mahdolliset väärinkäytöt.

Jos sinulla ei ole mahdollista ladata koronapassia, Virkistyshotellilta ostetun lipun voit palauttaa ottamalla yhteyttä myynti@virkistyshotelli.fi.

Ticketmasterista ostetun lipun voit palauttaa seuraavien ohjeiden mukaisesti:

Mikäli teillä ei ole koronapassia, pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen palautusta varten.

Täytäthän lomakkeen Miljoonasateen keikalle ennen 2.11. ja Behmin keikalle ennen 6.11.

Palautuslomake suomeksi 

Palautuslomake englanniksi

Useiden peruuntuneiden tapahtumien vuoksi palautusten käsittelyssämme on yhä ajoittain ruuhkaa. Tapahtumajärjestäjien palautusprosesseissa on eriäviä käytäntöjä, joten joissain tapauksissa palautusten käsittelyn aloittaminen viivästyy. Tästä johtuen uusien palautusten käsittelyyn saattaa mennä jopa 14 päivää, siitä kun aloitamme palautuksen käsittelyn.

LIPPUJEN PALAUTUSOHJE:

  • Mikäli olet ostanut liput Ticketmasterin verkkokaupasta käyttäen luottokorttia, PayPal-tiliä, Apple Payta tai Klarna-maksutapaa, palautetaan lipun hinta käyttämällesi maksutavalle. 
  • Mikäli liput on maksettu verkkopankin kautta, Ticketmaster Suomen laskulla, Ticketmasterin lahjakortilla tai ostettu lippukaupasta pyydämme täyttämään lomakkeelle tilinumeron lippujen hinnan palautusta varten.

Palautus koskee aina koko tilausta ja kaikkia tilauksen lippuja.

Tilaisuuden siirtyessä palautetaan vain lipun hinta, palautus ei koske Ticketmasterin käsittely- tai toimitustapakuluja eikä tilausmaksua.

Lipun hinta palautetaan aina lipun alkuperäiselle ostajalle.

Huomioithan, että tämän poikkeuksellisen tilanteen johdosta asiakaspalvelumme on ruuhkautunut. Suosittelemme seuraamaan verkkosivuiltamme ajankohtaisia tietoja peruuntuneista ja siirtyneistä tapahtumista www.ticketmaster.fi/tapahtumat.

Mikäli sinulla on kysyttävää, löydät vastaukset useimmiten kysyttyihin kysymyksiin täältä: https://help.ticketmaster.fi/hc/fi.

Tapahtumajärjestäjä ja Ticketmaster Suomi pahoittelevat tästä aiheutuvaa harmia.

Ystävällisin terveisin,

Ticketmaster Suomen Asiakaspalvelu

Tiedotamme mahdollisista muutoksista ja uusista ohjeistuksista.

Lisää tapahtumia