Vastaanotto p. (02) 628 5300
(Announcement in English below)
Hyvä asiakkaamme,
Hotellimme pysyy suljettuna koko 2025 sesongin ja loppuvuoden ajan. Osa asiakkaistamme on saanut tiedon sulkemisesta vasta julkisen uutisoinnin kautta – tai ei ehkä sitäkään kautta. Pahoittelemme tätä syvästi ja ymmärrämme, että tilanne on voinut aiheuttaa huolta, epävarmuutta ja harmia, erityisesti Teille, joilla on tulevia varauksia tai voimassa olevia lahjakortteja.
Alkuperäinen suunnitelmamme oli toteuttaa hotellin uudistus vaiheittain ja pitää hotelli osittain avoinna kesän 2025 ajan. Valitettavasti rakennuslupaprosessin viivästyminen ja haasteet tiettyjen, käyttöikänsä päässä olevien teknisten ratkaisujen suhteen johtivat siihen, että sesonki olisi menetetty joka tapauksessa. Myös koko henkilökuntamme on toistaiseksi lomautettuna. Olemmekin tehneet päätöksen koko remontin toteuttamisesta yhdellä kertaa, tehokkaasti ja ilman katkoksia.
Tämän hetken arviomme on, että uudistettu hotelli avautuu asiakkaille kesäksi 2026.
Emme ole voineet vahvistaa projektin tarkkaa aikataulua tai laajuutta aiemmin, koska päätös on tehty lopullisesti vasta nyt – rakennusluvan varmistuttua. Ymmärrämme, että tieto voi tulla monille yllätyksenä. Olemme vilpittömän pahoillamme siitä, että voimme viestiä aiheesta vasta nyt. Koko henkilökuntamme on edelleen toistaiseksi lomautettuna ja tämä vaikuttaa erityisesti asiakas viestintään. Valitettavasti emme siis ole voineet kontaktoida asiakkaita toivomallamme tavalla jokaista erikseen.
Lahjakortit säilyttävät täyden arvonsa ja käyvät maksuvälineenä heti uudistuneen hotellin avauduttua. Rahojen palautus halukkaille on nyt suunnitteilla ja toivomme löytävämme ratkaisun tähän mahdollisimman pian.
Jos teillä on kysyttävää varauksista, lahjakorteista tai muista asioista, asiakaspalvelumme auttaa teitä heti sen avauduttua. Valitettavasti emme vielä voi vahvistaa asiakaspalvelun avaamisen ajankohtaa. Tiedotamme tästä nettisivuilla ja sosiaalisessa mediassa. Jos teillä on järjestelmässämme varaus, tai lahjakortti, pystymme ottamaan teihin yhteyttä asiakaspalvelumme avauduttua. Pahoittelut tästä viivästyksestä.
Rannan palvelut pyritään avaamaan mahdollisimman nopeasti, mutta aikataulua emme voi vielä vahvistaa. Tiedotamme rannan palveluista kesäkuun aikana.
Toivomme, että saamme mahdollisuuden toivottaa Teidät lämpimästi tervetulleeksi uudistettuun, entistäkin elämyksellisempään Yyterin hotelliin kesällä 2026.
Ystävällisin terveisin Virkistyshotelli Yyteri
–
Dear Customer,
Our hotel is currently closed and will remain closed throughout the 2025 season and the rest of the year. Some of our customers have only learned about the closure through public news coverage – or perhaps not even that. We sincerely apologize for this and understand that the situation may have caused concern, uncertainty, and frustration, especially for those of you with upcoming reservations or valid gift cards.
Our original plan was to carry out the hotel renovation in phases and to keep the hotel partially open during the summer of 2025. Unfortunately, delays in the building permit process and challenges with certain technical systems that have reached the end of their lifecycle led us to conclude that the season would be lost in any case. Our entire staff has also been temporarily laid off. Therefore, we have decided to carry out the entire renovation all at once – efficiently and without interruptions.
Our current estimate is that the renewed hotel will open to customers in the summer of 2026.
We have been unable to confirm the exact schedule or scope of the project earlier, as the final decision was made only recently – once the building permit was secured. We understand that this news may come as a surprise to many. We are sincerely sorry that we are only now able to communicate this update. As our entire staff is still temporarily laid off, this particularly affects customer communications. Unfortunately, we have not been able to contact each customer individually as we would have wished.
All gift cards will retain their full value and will be accepted as payment as soon as the renewed hotel opens. Refunds for those who prefer them are currently being planned, and we hope to find a solution for this as soon as possible.
If you have questions about bookings, gift cards, or other matters, our customer service team will assist you as soon as it reopens. Unfortunately, we cannot yet confirm the exact reopening date for customer service. We will provide updates on our website and social media channels. If you have a booking or a gift card in our system, we will be able to contact you once customer service is up and running. We apologize for this delay.
We aim to reopen the beach services as soon as possible, but cannot yet confirm a timeline. We will provide an update regarding the beach services during June.
We hope to have the opportunity to warmly welcome you to the renewed and even more memorable Yyteri Hotel in the summer of 2026.
With kind regards,
Virkistyshotelli Yyteri